Sant Jordi a Ordino: una diada per a totes les edats

La Casa Pairal ha celebrat el tradicional berenar i quinto de Sant Jordi i la biblioteca comunal ha acollit un contacontes de la mà d'Una maleta de contes

Ordino, 23 d'abril de 2025.- Aquest 23 d’abril, els més petits i els més grans de la parròquia han viscut un Sant Jordi ple d’emocions i tradicions. La Biblioteca Comunal ha quedat petita de tants infants que s'hi han aplegat per seguir amb atenció el contacontes "Gotes de Color" de la mà d'Una maleta de contes i la Verònica Pérez, que han omplert l'espai de màgia i aventures.

A la Casa Pairal, la gent gran ha pogut celebrar un any més la diada amb un berenar de Sant Jordi i una animada sessió de quinto, acompanyats d'autoritats parroquials; en aquesta ocasió han estat el cònsol menor, Eduard Betriu, i el conseller Ludovic Albós els que han cantat el Quinto i repartit roses per a tothom.